Організатор : ІНСТИТУТ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ НАПН УКРАЇНИ
Дата початку: 17.09
Дата завершення: 18.09
Час початку: 10:00
Час завершення: 18:00
Місце проведення заходу: Інститут обдарованої дитини НАПН України м. Київ, вул. Артема, 52-д, 5-й поверх
Опис :
VІІ Міжнародної науково-практичної конференції
ОБДАРОВАНІ ДІТИ –ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ДЕРЖАВИ
НАУКОВА МЕТА КОНФЕРЕНЦІЇ
Пошук, сучасних наукових підходів, теорій, концепцій, принципів, систем, технологій з проблем виявлення, діагностики, розвитку, супроводу, підтримки обдарованої особистості в освітньому середовищі та соціумі.
ПРИКЛАДНА МЕТА КОНФЕРЕНЦІЇ
Виявлення, апробація, розповсюдження інноваційних проектів, технологій, методів і методик з діагностики, розвитку, підтримки, супроводу обдарованої особистості в освітньому середовищі і в соціумі, а також обмін практичними знаннями і досвідом учасниками конференції в цій сфері психолого-педагогічної діяльності.
ОСНОВНІ ТЕМАТИЧНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ
- Філософія розвитку обдарованої особистості;
- Сучасні наукові концепції і підходи до вивчення проблеми обдарованості особистості;
- Проблеми діагностики обдарованості особистості;
- Проектування і прогнозування розвитку обдарованості особистості;
- Супровід та підтримка розвитку обдарованої особистості та особливості формування в неї успішних життєвих стратегій;
- Моделювання і проектування розвиваючого середовища обдарованої особистості;
- Інноваційні проекти, програми, технології, методики розвитку і освіти обдарованих дітей і молоді;
- Проблеми виховання обдарованих дітей, стратегії сімейного виховання, взаємодії сім’ї та педагога як фактор розвитку успішної особистості;
- Підготовка фахівців для роботи з обдарованими дітьми та молоддю;
- Розвиток інтелектуальних здібностей у дітей з обмеженнями життєдіяльності
УЧАСНИКИ КОНФЕРЕНЦІЇ
Наукові працівники Інституту обдарованої дитини НАПН України; представники інститутів НАПН України та МОН України; керівники (заступники) загальноосвітніх навчальних закладів, автори оригінальних навчальних та виховних методик; педагоги, психологи середніх загальноосвітніх навчальних закладів, керівники та методисти відділів освіти
СЕКЦІЯ 1. СУЧАСНІ НАУКОВІ КОНЦЕПЦІЇ І ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ
СЕКЦІЯ 2. ПРОБЛЕМИ ДІАГНОСТИКИ, ПРОЕКТУВАННЯ ТА МОДЕЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ОДАРЕННОСТИ ОСОБИСТОСТІ
СЕКЦІЯ 3. СУЧАСНІ РІШЕННЯ ПРОБЛЕМ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ДОШКІЛЬНИКА
СЕКЦІЯ 4. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ РОЗВИТКУ І ОСВІТИ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ
СЕКЦІЯ 5. ПІДГОТОВКА ФАХІВЦІВ ДЛЯ РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ І МОЛОДДЮ
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |