Мета: Формування нової суспільно - громадської думки щодо державної значущості здійснення роботи з обдарованими дітьми та учнівською молоддю. Побудова цілісної системи виявлення та підтримки обдарованих дітей.
Завдання: Створення єдиного освітнього простору для реалізації програми "Обдаровані діти". Взаємодія з освітніми закладами додаткової освіти усіх форм власності. Включення в систему сітьової взаємодії освітніх закладів стажувальних майданчиків з метою обміну досвідом.
Директор
Давидов Володимир Віталійович
Відповідальний за роботу з оюдарованими дітьми
Острянський Євген Анатолійович
Практичний психолог
Погранічна Світлана Ігорівна
Директор
Вернидуб Марина Олександрівна
Методист
Сорокіна Алла Володимирівна
Практичний психолог
Горбатих Вікторія Вікторівна
Директор
Шмигун Алла Василівна
Методист
Михайловіна Марина Іванівна
Практичний психолог
Кузьмінська Аліна Анатоліївна
Директор
Фабрицій Катерина Володимирівна
Методист
Осадча Анна Борисівна
Практичний психолог
Байда Т.І.
Директор
Кучук Світлана Юріївна
Відповідальна за роботу з обдарованими дітьми
Кондратенко Наталія Григорівна
Практичний психолог
Лепеха Любов Петрівна
Директор
Голєва Тетяна Миколаївна
Методист
Раєва Олена Михайлівна
Практичний психолог
Кедись Аліна Олександрівна
Директор
Вечірко Лілія Володимирівна
Методист
Гаркавенко Євгенія Миколаївна
Практичний психолог
Бедай Тетяна Аркадіївна
Директор
Пасічник Наталія Михайлівна
Методист
Карасьова Ірина Володимирівна
Практичний психолог
Кедись Аліна Олександрівна
Нормативно-правова база роботи стажувальних майданчиків
1. Конституція України, Декларація прав людини, Конвенція про права дитини, Закон України "Про освіту"
2. Закон України "Про дошкільну освіту"
3. Указ Президента України “Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді” від 30 вересня 2010р. №926/2010 п.2,а
4. Указ Президента України “Про удосконалення роботи щодо виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молоді” від 30 вересня 2010р. №927/2010
5. Базовий компонент дошкільної освіти(нова редакція від 22.05.2012р.)
6. "Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021роки", чинне законодавство України.
7. Наказ Головного управління освіти і науки № 175 від 01 жовтня 2010р. "Про удосконалення роботи з обдарованою учнівською молоддю”
8. Інструктивно-методичні рекомендації "Про організацію роботи в дошкільних навчальних закладах у 2012-2013навчальному році" (Додаток до листа МОН молоді та спорту України від 21.05.2012р.)
9. Лист Інституту обдарованої дитини НАПН України щодо сприяння створенню державної системи виявлення та розвитку дитячої обдарованості від 02 жовтня2012р. № 02-15/691
10. Наказ Оболонського управління освіти "Про створення стажувальних майданчиків для впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в закладах освіти Оболонського району" від 01 жовтня 2012 № 714
11. Положення про стажувальний майданчик -2012
12. Програма оперативного нарощування професійної компетентності педагогічних працівників -2012
13. "Положення про наукове товариство учнів".
14. "Положення про товариства юних науковців".
15. "Програма роботи практичного психолога з обдарованими дітьми".(А.М.Матюшкін)
16. "Робоча концепція обдарованості" (Д.Б. Богоявленська)
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |