Науково-методичні матеріали |
1 | Програма «Обдаровані діти», упорядник: Рибачек Т.К.: К., - 2014, с.- 40 |
2 | Управлінська компетентність в організації роботи з обдарованими дітьми: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Управлінець», упорядник: Рибачек Т.К.: – К., - 2014, с.- 30 |
3 | Моніторингова система оцінювання ефективності роботи з інтелектуально обдарованими дітьми: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Моніторинг», упорядник Рибачек Т.К.: - К.,- 2014, с.- 26 |
4 | Виявлення та ідентифікація обдарованих дітей: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Діагностика», упорядник: Рибачек Т.К.: - К., - 2012, с.- 151 |
5 | Актуальні напрямки роботи практичного психолога та особливості психологічного супроводу обдарованих дітей в системі загальної та додаткової освіти: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Психолог» , упорядник Рибачек Т.К.: - К., - 2012, с.- 77 |
6 | Педагогіка індивідуалізації та професійна компетентність вчителя: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Професіонал» , упорядник Рибачек Т.К.: - К., - 2012, с.-102 |
7 | Стратегія розвитку творчого потенціалу дітей дошкільного віку: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Дошкілля», упорядник: Гнетецька О.П. К.: - 2013. С. – 90. |
8 | Розробка рівнів навчання як стратегії розвитку індивідуальних швидкостей учнівських досягнень: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Школа», упорядник: Зацаринна Н.П. - К., 2013, с.- 50 |
9 | Школа взаємин. Батьки і діти: методичні рекомендації до проекту «Професіонал». Програма «Обдаровані діти», упорядник Рибачек Т.К.: К., - 2012, с.- 30 |
10 | Індивідуалізація навчання та розвитку обдарованої дитини в позашкільному закладі освіти: методичні рекомендації до Програми проектів «Обдаровані діти». Проект «Позашкільна освіта», упорядник Рибачек Т.К.: К., - 2014 |
11 | Глосарій найпоширеніших термінів, упорядник: Зацаринна Н.П. К., - 2012, с.- 54 |
12 | Методичний вісник: «Модель наукового товариства обдарованих учнів», упорядник Рибачек Т.К.: К., - с. – 56 |
13 | Ознаки обдарованої дитини, методичні рекомендації Програма «Обдаровані діти», упорядник: Гнетецька О.П., К., - 2013, с. - 12 |
14 | Робота з обдарованими учнями в рамках навчального процесу в загальноосвітніх навчальних закладах: методичні рекомендації до проекту «Професіонал», упорядник: Зацаринна Н.П., К., - 2013, с.- 8 |
15 | Картка обліку дитини з яскравими ознаками обдарованості, упорядники: Зацаринна Н.П., Гнетецька О.П., К., - 2013, |
16 | Збірник: Конкурси 2013, упорядники: Рибачек Т.К., Зацаринна Н.П., Гнетецька О.П., К., - 2014, с.- 80 |
17 | Глосарій науково-дослідницької діяльності інтелектуально-творчого обдарованого дошкільника, упорядник: Гнетецька О.П., К., - 2014, с.- 22 |
Програми |
1 | Програма керівництва стажувальними майданчиками «Впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в освітній простір закладів освіти», упорядник Рибачек Т.К.: К., - 2012, с. - 19 |
2 | Програма оперативного нарощування професійної компетентності педагогічних працівників «Формування готовності педагогів до роботи з обдарованими дітьми», упорядник Рибачек Т.К.: К.: - 2012 |
3 | Комплексна психолого-педагогічна система пошуку обдарованих дітей молодшого шкільного віку: методичні рекомендації, упорядник: Русова В.В., К. – 2011, с.- 40 |
4 | Додаток до комплексної психолого-педагогічної системи пошуку обдарованих дітей В.В. Русова (для молодшої та середньої школи 8-12 років): з досвіду роботи загальноосвітніх навчальн6их закладів Оболонського району: Сологуб Н.М., Падій О.В., Савчук Н.С., Хелемська Н.Б., К., - 2012, с. - 102 |
5 | Методика діагностики інтелектуальної обдарованості дошкільників та Програми оперативного оцінювання обдарованості дітей старшого дошкільного віку,упорядник: Кузьменко В.У., К., - 2011 |
6 | Диагностический комплекс оценки потенциальной умственной одаренности детей (от 5 до 9 лет), составитель Юрченко Е.Э., Запорожье – 2011, с. - 160 |
7 | Особливості роботи психолога з обдарованими дітьми, упорядник: Матюшкін О.М.,К., -2012, с.- 27 |
8 | Методичні рекомендації щодо використання психологічного комп’ютеризованого діагностичного комплексу О. Ю. Бурова для учнів 8-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів, упорядник: Зацаринна Н.П., К., - 2013, с.- 16 |
9 | Діагностика рівня готовності приймати управлінські рішення, упорядник: Гнетецька О.П., К., - 2013, с.- 45 |
10 | Комунікативні навички в колективі, упорядник Гнетецька О.П., К., - 2013, с.-56 |
11 | Програма товариства юних науковців, упорядники: Рибачек.Т.К., Зацаринна Н.П., К. – 2014. |
Положення |
1 | Положення про стажувальний майданчик впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в Оболонському районі м. Києва |
2 | Орієнтовні положення для планування системи роботи з розвитку обдарованості у стажувальних майданчиках ЗНЗ та ДНЗ 2012-2013рр. |
3 | Положення про наукове товариство обдарованих учнів |
4 | Положення про організацію гурткової роботи (клубу) для дітей дошкільного віку з підвищеним рівнем пізнавальної активності |
5 | Положення про Клуб молодого відкривача |
Плани роботи |
1 | План реалізації I етапу впровадження системи роботи з обдарованими дітьми 2012-2013рр. |
2 | Планування роботи практичного психолога ЗНЗ (ДНЗ) за Програмою «Обдаровані діти» |
3 | План роботи другого етапу Програми «Впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в освітній простір закладів освіти» 2013-2014рр. |
4 | План заходів реалізації етапу Програми «Впровадження системи роботи з обдарованими дітьми в освітній простір закладів освіти» 2013-2014рр. |
5 | Річний план роботи відділу обдарованої дитини 2013-2014рр. |
6 | Річний план роботи відділу обдарованої дитини 2014-2015рр. |
Презентаційні матеріали |
1 | Презентація ілюстративних матеріалів до Програми оперативного нарощування професійної компетенції управлінців та психолого-педагогічних працівників закладів освіти (схеми, графіки) |
2 | Обдаровані діти-інтелектуальний потенціал держави |
3 | Обдарованість як психологічна система, Програма «Обдаровані діти» |
4 | Психолого-педагогічна підтримка обдарованих дітей та проектування їх особистісного розвитку в ДНЗ, проект «Професіонал» |
5 | Формування готовності педагога до роботи з обдарованим дітьми, проект «Професіонал» |
6 | Психолого - педагогічна підтримка обдарованих учнів та проектування їх особистісного розвитку в ЗНЗ, проект «Професіонал» |
7 | Психолого-педагогічний супровід обдарованих дітей, Програма «Обдаровані діти» |
8 | Школа взаємин. Батьки і Діти, проект «Професіонал» |
9 | Обдарованість: реалії, проблеми, перспективи, проект «Моніторинг» |
10 | Презентація до учнівського конкурсу творчих робіт «Вулиця мого дитинства» |
11 | Дошкільнята та обдарованість. Додаток до програми Оперативного нарощення професійної компетентності педагогічних працівників. |
12 | Педагог-фасилітатор. Проблема педагогічного впливу та взаємодії. |
13 | Сучасне заняття: змістові та структурні ознаки (ДНЗ) |
14 | Презентація інноваційного проекту «Шкільні мрії» (конкурс «СтратегіЯ») |
15 | Моделювання сучасного уроку (ЗНЗ) |
16 | Інтелектуальний розвиток обдарованих дошкільнят (психолого - педагогічний супровід), проект «Дошкілля» |
17 | Психолого-педагогічний супровід обдарованих учнів ЗНЗ (інтелектуальна обдарованість), проект «Школа» |
18 | Моніторинг Програма “Обдаровані діти” проект “Моніторинг” |
19 | Лепбук (психолого-педагогічний супровід дітей з підвищеним рівнем пізнавальної активності) |
Наукові статті |
1 | Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11-12 квітня 2013р., м. Алупка, АР Крим/ Рибачек Т.К. Роль практичного психолога в системі роботи з обдарованими дітьми. С.311-318. – Інститут обдарованої дитини,2013 |
2 | Психолого-педагогічний супровід розвитку обдарованості особистості учня: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 23-25 лютого 2012 р., м. Івано-Франківськ / Рибачек Т.К. Ідентифікація та розвиток обдарованості (теорія та розвиток). с. 16-30. – К.: ТОВ «Інформаційні системи», 2012 – 324 с. |
3 | Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованих дошкільників: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції, 10-11 квітня 2012 р., м. Одеса / Рибачек Т.К. Обдарованість дошкільників – новий предмет вивчення освітян. с.123-132 – К.: ТОВ «Інформаційні системи», 2012. – 192 с. |
4 | Cучасні тенденції та функції управлінської діяльності керівника у роботі з обдарованими дітьми в освітніх закладах. (Управлінські стратегії, управлінські рішення) Рибачек Т.К. |
5 | Пізнавальний інтерес як критерій розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку. - Гнетецька О.П.: Вісник Інституту розвитку дитини. Вип.29. Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2013. – 170 с. |
6 | Проблеми діагностики та проектування розвитку обдарованості дошкільників: матеріали II Всеукраїнської науково-практичної конференції, 11-12 квітня 2013р., м. Алупка, АР Крим/ Гнетецька О.П. Актуальність розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку. С. 279-284. - Інститут обдарованої дитини,2013 – 328 с. |
7 | Теоретичний аналіз проблеми розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку. – Гнетецька О.П. Вісник Інституту розвитку дитини. Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2013 |
8 | Експериментування як засіб розвитку дослідницьких здібностей у дітей старшого дошкільного віку. - Гнетецька О.П. Вісник Інституту розвитку дитини. Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2013 |
9 | Теоретические основы изучения исследовательских способностей детей старшего дошкольного возраста. Гнетецкая О.П., Категория «социального» в современной педагогике и психологии: материалы 2-й научно-практической конференции с международным участием: 2-3 апреля 2014г. В 2 частях/отв.ред. А.Ю. Нагорная. Часть 1. – Ульяновск: SIMJET,2014.- 530с. |
10 | Методологічні підходи до вирішення проблеми розвитку дослідницьких здібностей дітей старшого дошкільного віку - Гнетецька О.П.: Вісник Інституту розвитку дитини, Серія: Філософія, педагогіка, психологія: Збірник наукових праць. – Київ: Видавництво Національного педагогічного університету ім. М.П. Драгоманова, 2014. |