21.05.2015 Територія слова
21.05.2015 року у відділі обдарованої дитини відбулося засідання творчої групи ДНЗ № 668. Тема: "Способи підвищення мовленнєвої активності дітей дошкільного віку. Монолог. Діалог." У роботі взяла участь відповідальна за роботу з обдарованими дітьми - Декусар Валентина Василівна, ДНЗ №668....
20.05.2015 Альтернативні методи діагностики обдарованості
У відділі обдарованої дитини проходить реалізація системного курсу формування компетенцій управлінських та психолого-педагогічних кадрів у роботі з обдарованими дітьми (проект «Професіонал»). 20.05.15 року відбувся семінар-практикум "Діагностика обдарованості. Етико-сенсорний інтроверт. Візуальні відмінності" для управлінців та відповідальних за роботу з обдарованими дітьми експериментальних закладів освіти...
19.05.2015 Планування роботи практичних психологів
19.05.2015 року у відділі обдарованої дитини відбулася інформаційна рада для практичних прихологів експериментальних закладів освіти. Обговорювались особливості планування роботи практичних психологів щодо реалізації І етапу дослідно-експериментальної роботи на тему: "Організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей та учнівської молоді в інноваційному просторі Оболонського району"...
18.05.2015 Типологія особистості
У відділі обдарованої дитини проходить реалізація системного курсу формування компетенцій управлінських та психолого-педагогічних кадрів у роботі з обдарованими дітьми (проект «Професіонал»). 18.05.15 року відбувся семінар-практикум "Діагностика обдарованості. Інтуїтивно-логічний інтроверт Візуальні відмінності" для управлінців та відповідальних за роботу з обдарованими дітьми експериментальних закладів освіти...
15.05.2015 Засідання творчої групи
15.03.2015р . у відділі обдарованої дитини відбулася зустріч з творчою групою ДНЗ № 190 щодо аналізу проведення засідання Дитячого наукового клубу "Чомусики" на тему: "Вода". Обговорювалась методологія проведення наступного засідання Дитячого науковго клубу на тему: "Світло"....
14.05.2015 Планування роботи дошкільних експериментальних закладів
14.05.2015 року у відділі обдарованої дитини відбулася інформаційна нарада щодо особливостей планування роботи дошкільного експериментального закладу освіти за темою науково-дослідної роботи "Організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей та учнівської молоді в інноваційному просторі Оболонського району" для ДНЗ №№ 190,263,523,527,531,579,636,660,661,668,685...
13.05.2015 Альтернативні методи діагностики обдарованості
У відділі обдарованої дитини проходить реалізація системного курсу формування компетенцій управлінських та психолого-педагогічних кадрів у роботі з обдарованими дітьми (проект «Професіонал»). 13.05.15 року відбувся семінар-практикум "Діагностика обдарованості. Етико-інтуїтивний екстравер. Візуальні відмінності" для управлінців та відповідальних за роботу з обдарованими дітьми експериментальних закладів освіти...
12.05.2015 Планування роботи експериментальних закладів ЗНЗ
12.05.2015 року у відділі обдарованої дитини відбулася інформаційна нарада щодо особливостей планування роботи експериментального закладу освіти за темою науково-дослідної роботи "Організаційно-педагогічні умови розвитку інтелектуально обдарованих дітей та учнівської молоді в інноваційному просторі Оболонського району" для ЗНЗ №№ 9.232, НВК № 240 "Соціум", гімназії "Оболонь", школи-інтернату №22 та ЦНТТМ "Сфера"...
07.05.2015 Увага! Інтелект майбутнього!
17.05.2015 року відбулося тематичне засідання дитячого наукового Клубу в ДНЗ № 685 "Клуб маленьких дослідників". Тема «Магніти». Мета: визначення поняття «магніт», дослідним шляхом визначити його властивості та значення в житті людини, розвивати спостережливість, допитливість, уяву, фантазію та мовлення, виховувати повагу та дружні стосунки. В дослідницькій лабораторії діти самостійно...
06.05.2015 Увага! Інтелект майбутнього!
06.05.2015 року відбулося тематичне засідання дитячого наукового клубу "Королівство малих науковців" в ДНЗ № 531. Тема «Звук». Мета: дати визначення поняття природного явища «звук», розповісти про види звуків та їх властивості, дати поняття про джерело звуку, звукову хвилю, пояснити вплив звуків на природне середовище, способи сприймання звуку, забезпечити процес отримання знань через експеримент,...
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |