22 грудня 2011 року в Оболонськоу районі відкрився «Відділ обдарованої дитини» за підтримки Інституту "Обдарованої дитини" НАПН України та відповідно до Указу Президента України "Про заходи щодо розвитку системи виявлення та підтримки обдарованих і талановитих дітей та молойонної в місті Києві державної адміністрації "Про удосконалення роботи з обдарованою учнівською молоддю" (3 червня 2010р. № 295) .
На відкритті були присутні:
Совенко П.О. - заступник голови РДА Оболонського району, Добровольська О.М. - начальник управління освіти Оболонського району, Камишин В.В. - директор Інституту обдарованої дитини НАПН України, Рибачек Т.К. - директор центру обдарованої дитини, наукові співробітники Інституту обдарованої дитини НАПН України, керівники позашкільних закладів освіти, відповідальні за роботу з обдарованими дітьми, практичні психологи в закладах освіти Оболонського району та учні початкової школи ЗНЗ № 252
Так інтегрувалися зусилля для високої мети збереження і розвитку інтелектуальної еліти району.
Прийняті управлінські рішення дали змогу об'єднати навколо обдарованих дітей висококваліфікованих педагогів, психологів, методистів загальноосвітніх навчальних закладів району
Наради в загальноосвітніх навчальних закладах району щодо особливостей системи пошуку обдарованих дітей
Організація семінарів, конференцій, тренінгів та майстер - класів провідними фахівцями та науковцями сприяла підвищенню кваліфікації педагогів, актуалізації наукової та практичної роботи з обдарованими дітьми
Дослідження структурних компонентів діагностики дошкільників з підвищеним рівнем пізнавальної активності стало початком розуміння феномену інтелектуальної обдарованості дитини
Діагностика обдарованості
Вперше була проведена апробація комплексних діагностичних програм пошуку обдарованості, запропонованими вітчизняними науковцями. Методики наукового пошуку: «Комплексна психолого-педагогічна система пошуку обдарованих дітей» (розробник - упорядник Русова В.В., кандидат психологічних наук, завідувач відділу моніторингу обдарованості дітей та молоді Інституту обдарованої дитини НАПН України та «Методика діагностики інтелектуальної обдарованості дошкільника» (розробник та упорядник Кузьменко В.У., доктор психологічних наук, професор, головний науковий співробітник Інституту обдарованої дитини НАПН України).
В діагностиці взяли участь загальноосвітні заклади різних типів: 790 учнів початкової школи (1-4 кл.), 897 учнів середньої школи (5-7 кл.), 483 учні старших класів (8-10 кл.), 270 вихованців дошкільної ланки освіти (5-6 років). Всього діагностикою було охоплено 2 440 дітей.
Найбільший відсоток загально обдарованих дітей виявився у дошкільному віці. Він склав 32% від загальної кількості продіагностованих вихованців п’яти-шести річного віку.
Відсоток загальної обдарованості учнів початкової школи (1-4 кл.) склав -29.7%, а учнів середньої ланки (5-7 кл.) - 20.4%.
Наступним кроком стане інтеграція дослідницького пошуку та практичної діяльності. Постає важливе завдання - не загубити дитину в умовах звичного оточення.
Березень 2018 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |